Co jest najważniejszym czynnikiem podczas wybierania agencji interaktywnej?

przez | 11 lutego 2022
Każdy biznesmen, który chciałby posiadać własny sklep Internetowy albo choćby stronę firmową w internecie, zastanawia się, jaką agencję e-commerce dobrać.

WD My Passport AV

Autor: 4Press.pl
Źródło: 4Press.pl
Wikimedia Commons
I naturalnie w jaki sposób to zrobić.
A odpowiedź jest być niezwykle łatwa: należy starannie obejrzeć portfolio. O ile oczywiście dana agencja e-commerce je posiada. Jeśli nie, korzystniej jest wyszukać innej. Na bazie uprzednio wykonanych prac możemy bowiem zapoznać się zarówno ze stroną wizualną, jak i funkcjonalną. Z powyższą sprawą wiąże się kolejna kwestia: jak dużo z takich realizacji działa do chwili obecnej i jakie przynosi ona rezultaty? Z drugiej jednak strony to właściwie jest już sprawa właściciela serwis (serwis apple watch) lub sklepu, gdyż rezultaty finansowe stanowią tajemnicę handlową. Ponadto prace te mogły być przecież zrealizowane lata temu. Zawsze jednak można uzyskać odpowiedź na najważniejsze pytanie: czy odpowiada nam styl graficzny reprezentowany przez daną agencję.
Odmienną znaczącą sprawa jest to, czy wybrana przez nas agencja interaktywna posiada już jakieś doświadczenie w naszej gałęzi gospodarki. Istnieją bowiem takie agencje, które specjalizują się wyłącznie w jednej konkretnej gałęzi. Dobrze byłoby, gdyby agencja posiadała już doświadczenie w przynajmniej jakiejś zbliżonej branży. Równie istotne jest to, czy agencja e-commerce realizowała już zlecenia o znacznym stopniu komplikacji. Świadczyć to może o stopniu zaawansowania funkcjonujących w niej programistów czy też grafików.

Jeśli wielkość projektu albo stopień jego skomplikowania będą za duże, to może to spowodować spadek jakości lub przedłużenie czasu realizacji prac. A tego przecież nikt nie lubi.