Loading...

Mobile Menu

Billboard jako nośnik reklamy o sporych formatach

by admin, 17 stycznia 2018
Pomimo, że żyjemy w czasach cyfryzacji i dojścia do masy kanałów w telewizji, coraz więcej ludzi zaprzestaje korzystać z tego typu nośnika.
reklamy odbierane są przede wszystkim w internecie, a również w świecie naturalnym.

IT

Autor: FaceMePLS
Źródło: http://www.flickr.com
Billboardy przystanki autobusowe, środki komunikacji miejskiej, czy samochody cały czas pozostają medium osiągalnym dla wszystkich. Moc billboardu tkwi w jego prostocie. Jest to połączenie wyrazów i filmu. Billboardy Warszawa są nośnikiem reklamy o sporych formatach, najczęściej występującym w postaci tablicy, czy też plakatu. Billboardy mogą być podświetlone, by były dostrzegalne w porze nocnej.
billboardy warszawa

Autor: Murator
Źródło: Murator
Warto wykorzystywać billboardy, aby zwrócić uwagę klientów na nowo powstały towar, bądź wznowić wizerunek.
pity

Autor: Presidencia de la República Mexicana
Źródło: http://www.flickr.com
Rozpoznawalność wielu marek pozostała uformowana dzięki wszelakiego rodzaju reklamie zewnętrznej. Do tej pory jako medium wspomagające taktykę wyróżniania marki, dzisiaj stanowczo ugruntowuje swoją sytuację będąc aktywnie wykorzystywaną postacią każdej większej kampanii reklamowej i stając się medium bardzo wartościowym w umacnianiu wizerunku marki. Najbardziej pociągający wzrok billboard to taki, który ilustruje konkretny towar, albo usługę pokazany w prosty, czytelny sposób.

Istotne jest, by reklama zaprezentowana na billboardzie była naprawdę skuteczna i dawała wymierne skutki w postaci podniesienia sprzedaży, podwyższenia świadomości marki, pozytywnej zmiany postrzegania marki. Odpowiednie przeznaczenie reklamy zewnętrznej nierozerwalnie kojarzy się z kreatywnym, zajmującym uwagę przekazem.